Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

No matter how strong my feelings are.....

Kategori: Allmänt

Då var denna veckan slut för min del, blir strax sängen.

Skolan i morgon bitti.. har suttit med mördarmatte nu ikväll för jag tänkte skriva prov i morgon..

Skrittade Maddisen 1,5 timme barbacka idag, var mysigt och vädert blev bara bättre och bättre allt eftersom tiden gick :)

Vad har annars hänt idag?!?
Cyklade med lilleman i förmiddags, blev en runda på 40 min sen blev det lite mat i magen och sen stack vi till stallet.

L och jag va busiga och åt kina efter vi var klara med stallet :P
Riktigt gott va det :)

Sen har jag faktiskt bara pluggat så har inte så mycket kul att berätta idag :/

Men vi hörs i morgon iaf ;) natti natti på er

Laddar inför nästa helg och valborg !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: