Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Längtar efter något som kan.....

Kategori: Allmänt

Halloj alla glada !

Jobbade i förmiddags fram till lunch sen hem och äta lite och hoppa i lite ordentliga kläder och sen körde jag till Vellinge.

Vad händer i Vellinge tänker ni säkert nu...
Jo för där finns världens bästa osteopat Tobbe :)

Han släppte alla mina låsningar i bröstryggen så nu kan jag andas lite mer normalt igen.. haha bra va? :)
Kan säga att det är grymt skönt iaf, skulle inte klara mig utan honom !

Efter Vellinge så blev det en runda till Malmö för pappa behövde färg.

Va hemma vid 16.30 och min mage skrek efter mat så stälde mig och gjorde lite middag till den.

Sen har jag soreterat lite papper, förstår inte var alla papper kommer ifrån ! sen ska vi ju inte tala om all reklam som kommer hela tiden.. helt makalöst!

Pappa kom in med mitt "nya" soffbord också.. ja det är ju inte helt nytt men ny lackat iaf :)
blev supersuper duper fint :)
Nu vill jag bara ha en ny matta till vardagsrummet.. måste ut på matt-jakt :)

Nu ska jag plugga lite innan det blir sängen för min del.. jobb i morgon igen !
Vem sa att man tar det lungt och vilar upp sig när man har lov?
Inte jag iaf :P

Natti natti puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: