Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Långfredag och bakdag !

Kategori: Allmänt

Idag känner jag att jag fått gjort en hel del!

Gick upp halv 6 och satte mig och pluggade så nu är ena klar på myterna iaf !

Sen vid 10 tiden åkte jag och Darre till Rydebäck till väldens sötaste Elise :)
Ja Annika och Peter också då ju :P
var där och snackade lite ock myste med Flisan och hon sprang runt och lekte med lilleman.

Vid lunch körde jag och hämtade Louise så stack vi till stallet, fixade boxarna men hoppade motionen av hästarna idag för vi är småsjuka och det regnade och blåste :/

Åkte hem till mig sedan och så slängde Louise sig i soffan och jag började baka :)
Blev surdegsbröd och påskkakor med marshmallow fyllning.. bild kommer längre ner.

Under tiden kakorna svalnade, stelnade och allt dom skulle göra samt bröddegen jäste så kollade vi på film, riktigt mysigt har vi haft det. Älskar dig gumman och är glad jag har dig

Hästarna ville ha lite kvällsmat också dom gottegrisarna så det var vi ute och fixade sen lämnade jag Louise hos sig, blir sängen så fort brlden kommit ut ur ugnen för börjar bli lite nannig nu

Glag Påsk på er alla

Bröden innan dom ska in i ugnen
 

Bröden färdiga !



Kakorna dekorerade och färdiga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: