Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

It will rain

Kategori: Allmänt

Ja, regnat har det ju gjort så det räcker och blir över idag tycker jag !

Började inte förens 12.15 idag och hade bara en lektion, så innan skolan blev det en hel del plugg.
Fick lämnat in 3 arbeten på svenska också det va riktigt skönt.

Har motionerat både Ploppi och Maddisen på lina idag, dom va fina båda två och är så skönt att Maddisen har fått lite mer energi igen men hon har blivit lite smal igen :S
Hade en enrom tur med vädert då det slutade regna när jag skulle ut med första och började regna lagom till jag var klar med sista häst :D

Mina Surdegsgrunder som jag satte igår bubblar på så fint idag :)
ska ge dem lite mat i morgon hade jag tänkt :)

Hade tänkt koll lite tv så man kanske blir lite trött.
2 timmar matte väntar i morgon bitti

natti puss

Glad häst :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: