Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Frukost

Kategori: Allmänt

God morgon

Då var det söndag igen ! Veckan har rullat på i en väldans fart som alltid.

Igår efter stallet så tvättade jag, passade på att tvätta upp min vinterjacka så man kan hänga undan den sen för riktigt så kallt ska det väl inte bli igen nu hoppas jag !

Sen la på plats tvätt och så här hemma, var ganska seg igår men inte så konstigt med virus i kroppen ju.

Åt en sallad med mamma till kvällsmat och sedan la jag mig i soffan och kollade film

Blev 2st filmer igår, Sleeping beauty samt Friends with benefits :)

Sen efter det somnade jag gott :P


Jaha vad händer idag då?

Jo, jag tänkte läsa lite (plugg) en stund nu innan jag ska till stallet och fixa.
Ser inte ut som det blåser så mycket idag och det tackar jag verkligen för ! :)

Sen blir det nog bara att fixa lite här hemma och plugga lite tror jag

Hoppas ni har en mysig söndagsmorgon så hörs vi lite senare

Är lite hungrig så blir lite frukost nu med :)

Puss

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Låter som en bra söndag. Har precis varit ute m Sunny, blåser inte men frost på gräset. Så du ska kanske inte hänga undan vinterjackan ännu.

    2012-04-01 | 08:04:13
    Bloggadress: http://http:sunnys-matte.bloggplatsen.se
  • Camilla säger:

    jodå.. tjockare tröja under tunnare jacka så funkar det :)

    2012-04-03 | 17:15:15
    Bloggadress: http://darkriverside.blogg.se/

Kommentera inlägget här: