Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Down on my knees

Kategori: Allmänt

En lördags kväll som spenderas i soffan med film.. grymt skönt att bara slappa.
Laddar inför nästa helg och Valborg!

Jaha så vad har jag hittat på idag då?!

Började dagen i stallet.
Släppte ut hästarna, mockade, fixade foder osv..
Hämtade in Maddisen och hade tänkt rida men när jag bärjade borsta så upptäckte jag att hon var så spänd så jag ställde mig och masserade henne istället.
Kan säga att det var välbehövligt och väldigt uppskattat av henne.
När jag var klar tog vi en promenad i ridhuset då det hade börjat regna.

Slängde till hästana lunch och körde och hämtade Louise för vi skulle på lite uppdrag ;)

När vi var klara med det körde vi till stallet igen så L kunde fixa med Ploppi.
Jag linimenta M lite och sen körde jag hem. Typ sådär 8 timmar efter jag körde hemifrån ;)

Nu på kvällen har det varit soffan och film som gäller.



Darre gav upp när regnet kom och satte sig under träden vid hagarna ;)


Och Maderia ställde sig i skamvrån under promenaden i ridhuset

Kommentarer


Kommentera inlägget här: