Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Born to be wild

Kategori: Allmänt

Var lite nannig igår så orkade inte blogga när jag kom hem.

Måndagen började med att jag cyklade bort till röntgen och sen när jag cyklade hem så började det snöa på mig :S
Väl hemma bytade jag bara om och väckte Darre så körde vi och jobbade några timmar.

Sen åkte jag och hämtade ut lite mediciner till Alice (pappas hund) och lite epi-optic samt mat till min hund :)

Därefter vidare till stallet och mockade medans Louise fixade vatten och mat till djuren..
Maderia och jag tog lite mys i ridhuset bara så vi slapp blåsten för va ganska kallt :/

När jag kom hem var det dax att fixa lite mat och sen slappade jag faktiskt bara och somnade för natten vid 21.30 så var verkligen trött ;O

Nu har jag varit uppe någon timme och ska strax ringa pappa och se hur det ser ut med jobb idag sen kl 14 ska jag vara i Velling hos min osteopat, världens bästa för övrigt :)

Solen lyser idag men tror inte det är jätte varmt ute ändå haha

puss och kram så hörs vi :)

PS: bjuder på 3 bilder idag.. en på Alice ( så ni vet vem det är) och sen en på min stora vovve som bor hos pappa, Snobben även kallad Bob :) och en på dom alla söta.

Alice


Snobben



Darre till vänster, Alice och sen Snobben till höger :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: