Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

April April

Kategori: Allmänt

Blev ni lurade idag?
Jag tror inte jag har blivit det hahha men vad vet jag :P


Maderia va fortfarande trött så hon fick lite lätt jogg på lina bara så hon kan få återhämta sig och bli ännu finare :)

Vad har jag annars hittat på idag..
La på plats sista tvätten som hängde på tork från tvättandet igår, dammsugit lägenheten och städat badrummet så lite nytta har jag nog gjort idag trotts allt.

Annars har det väl inte varit någon super dag direkt, men längtar till torsdag iaf !!

Ska snart ut med lilleman och sen blir det duschen och ladda för en ny (tuff) vecka.

Börjar dagen med röntgen i morgon sen rullar det på i full fart efter det.

Tror jag ska börja baka å laga mat mer igen som jag gjorde innan.. få skapa lite mer.. saknar det lite men är ju inget kul att göra det själv.. och baket lägger jag ju helst i någon annans hem sen haha...
nee men får se vad jag kommer på.. blir nog lite bilder och recept här sen isf för er som vill det.

Ni får sova gott så ni får en kickstart på nya veckan

puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: